Garancia

A szavatossági és jótállási igények kezelésekor a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályai szerint kell eljárnunk.

A rendelet alapján a nálunk bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vagyunk kötelesek felvenni, amelyben rögzítjük:

  1. az Ön nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
  2. az Ön és közöttünk létrejött szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
  3. a szerződés teljesítésének időpontját,
  4. a hiba bejelentésének időpontját,
  5. a hiba leírását,
  6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján az Ön által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
  7. a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

Amennyiben Öntől a megvásárolt terméket átvesszük, erről átvételi elismervényt kell kiállítanunk, amelyen fel kell tüntetni

  1. az Ön nevét és címét,
  2. a dolog azonosításához szükséges adatokat,
  3. a dolog átvételének időpontját, továbbá
  4. azt az időpontot, amikor Ön a kijavított dolgot átveheti.

A garanciális panaszokat a fogyasztóvédelemről szóló törvény alapján 5 évig őrizzük meg.